27 Şubat 2010 Cumartesi

BİR ÇİKOLATALI PASTA DAHA :)

Geçen hafta sonu kardeşimin doğum günü için yaptığım pasta. Gönlüme yatan bir pandispanya tarifi henüz bulamadım,  pişince pofur pofur olmasını beklerken kıtır kıtır olan pandispanya denememden sonra yine hazır pasta keki kullandım :( Ama deneyeceğim bir iki tarif daha var. Umuyorum onlar güzel sonuç verir.

Ara krema olarak daha önce yapmış olduğum çikolatalı pastamın kremasını kullandım, daha kalın bir krema tabakası istediğimden ölçüleri 2 katına çıkardım. Pişirirken içine ilave olarak ufak ufak doğradığım kayısıları ve portakal kabuğu rendesi ekledim.

Üzeri için sade krem şantiye kakao ekledim , beyaz ve bitter çikolata ile de renk kattım. Tadı harika oldu, gerçi yapan kişinin bunu söylemesi ne kadar etik bilmiyorum :)

Kardeşim üniversite son sınıfta ve bir an önce tekrar aramıza dönmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Seni çok seviyorum canım tekrar doğum günün kutlu olsun :)

24 yorum:

aleyna dedi ki...

canım ellerine sağlık.sana hünerli bayanlardaki pandispanyaları öneririm.benim blogumdada var.puf puf oluyor.sevgiler.güzel oğlunu kokladım.bebeklerin çok öpülmesini istemiyorum.aileleri hariç

Ayşegül dedi ki...

üzerinin süslemesi çok güzel olmuş. ellerine sağlık..

kirazzade dedi ki...

Offffffffffffffff harikasın Ümmüş! Tam da fırça atacaktım sana, tarif ekle diye, bir baktım güzel bir pasta duruyor karşımda. Gerçi bir gün olsun evime gelip de "hadi sana bir pasta yapayım" demedin ama olsun :D

Sümeyye dedi ki...

hımmmm nefis görünüyor,ellerine sağlık canım..ilk fırsatta denicem

Adsız dedi ki...

bayilirim cikolatali pastaya

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok hoş olmuş ellerine sağlık.Sevgi ve saygılarrr....

edebihalim dedi ki...

Harikasın Ümmühancım; keşke benim doğum günüm olsa.. 4 Ağustos ta kurs merkezimize beklerim. Eli boş gelme emi...Şaka bir yana gerçekten süslemesine bayıldım. Ben de en son Tiramisu tarifi aldım. Bizim hocaların ellerinde dolaşıyordu.Güzel olursa sana yollarım dost tariflerine eklersin.
Sayende mutfağa giriyor birşeyler yapıyorum. Evde herkes memnun bu durumdan :) Sayende...

ümmühan dedi ki...

arkadaşlar güzel yorumlarınız için teşekkür ederim

Aleyna pandispanya önerini dikkate aldım ,sağol

Kirazım en kral pastamı senin için yapacağım :)

Edebihalim tramisu tarifini bekliyorum, evdekilerin memnuniyeti çok güzel :) 4ağustosu yazdım bi kenara :)

sevgiler...

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

vavvvvv harıka tek kelımeyle:)ellerıne saglık canım süsülemsıde ayrıca süper olmus

rumma dedi ki...

Canım nasıl güzel süslemişsin aklımda bulunsun bu da...:)

Ellerine sağlık sevgiler

eltin dedi ki...

elticim o pasta ne öyle. başlığı değiştiryorum tövbe bozduran veya diyet bozduran yazabilirsin :)

Özlem dedi ki...

Mmmhh nefis bir pasta olmuş, ellerine sağlık

ümmühan dedi ki...

teşekkür ederim hepinize ,beğendiğinize sevindim :)

BAL TATLISI dedi ki...

bende bukadar güzel pasta yapsaydım müztevazi olmazdım sen az bile söylemişsin

arkadaşım çok güzel görünüyor ellerine sağlık

Esra dedi ki...

Şahane bir görüntü ,ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

Süslemesine bayıldım,çok şık olmuş... ellerine sağlık...

sevgiler ...

CAHİDE dedi ki...

Ümmühan bayıldım pastana canım.Zaten bayıla bayıla aldım kiloları:))
Ellerin dert görmesin canımsın.O yakışıklımada ağzına bulaştırarak yedirdin mi yine?:))

ümmühan dedi ki...

arkadaşlar sağolun ne güzel şeyler söylemişsiniz, bi daha pasta yapasım geldi :)
Cahide bizim oğlan da bayıla bayıla yedi :)

e. t. dedi ki...

maşallah,
eline sağlık.
hazır pastalara taş çıkartır görünümü. Tadı da eminim süperdir.

rumma dedi ki...

Canım hayırlı cumalar..

CAHİDE dedi ki...

Hayırlı cumalar dilerim.Allah cümle günahlarını af,dualarını kabul eylesin....

FİLİZ'CE dedi ki...

pastan çok güzel gözüküyor,tadıda öyledir eminim..ellerine sağlık,kardesine bir an önce kavuşman dileğiyle..sevgiler.

ümmühan dedi ki...

Cahide ve Rumma size de hayırlı cumalar

Filiz hoşgeldin teşekkür ederm, kardeşimle ilgili dileğin de çok hoşuma gitti :)

Adsız dedi ki...

harika bir görüntü.