16 Şubat 2010 Salı

BONBON

 Liseden arkadaşlarla toplandığımız bir Pazar günü uzun zamandır yapmadığım BONBONlardan yapayım dedim. Masada gerçekten de şık durdu. İyiki de yapmışım, Esra'nın oğlu Efe bayıldı bunlara. O minik parmaklarıyla kürdanın ucundan tuttu, hooop ağzına. Sofrayı kaldırdık mutfağa gitti geldi taşıdı bonbonlarımı :)
Çocuklara özel içine kuru meyve parçacıkları konularak ve parlak kağıtlara sarılarak da hoş bir atıştırmalık olabileceğini düşünüyorum.

MALZEMELER
5 çorba kaşığı erimiş tereyağı
4 çorba kaşığı pudra şekeri
2 paket pötibör bisküvi
Yarım su br. fındık içi
1 çay br. su
1 paket kakao
Süslemek için hindistan cevizi

YAPILIŞI
Bisküviyi elinizde ya da robottan geçirerek iyice ufalayın, içine diğer malzemeleri de katarak yoğurun.
Ufak ufak parçalar alarak yuvarlayın, hindistan cevizine bulayarak servis edin. AFİYET OLSUN :)

11 yorum:

kirazzade dedi ki...

Aaaah ahh ben bu gurbet ellerde bi başıma dururken siz toplanın bakalım :(
Bonbonlar da süper valla :) Çikolata sosuna da bandırılabilir diye düşünüyorum. Diyetteyim ya hani, o yüzden :P

ümmühan dedi ki...

napalım canm, senden ayrı toplaşsak da arada sen hep kalbimizdesin zaten :)
evet çikolata sosu da iyi fikir, servis tabağının ortasına bir çikolata sosu kaseciği konulursa da hoş gözükür...
zaten sen diyettesin diye yayımladım bu tarifi, tam diyetlik :)

kirazzade dedi ki...

Kızım, benim diyetim rahat insan diyeti :D Bana herşey serbest, sen yeter ki yap :D

BAL TATLISI dedi ki...

bonbonlar harika görünüyo çokta pratikmiş ellerine sağlık

CAHİDE dedi ki...

Ümmühan çok şirin ve leziz görünüyorlar,banada kaldı mı acep?:))
Ellerin dert görmesin canımsın...

ümmühan dedi ki...

kirazcım,sen şu diyetisyeninin tel ini bana bi ver bakayım, sorayım ona bu rahat insan diyeti nasıl oluyrmuş :D belki bana da yarar:D

yemek yapalım öncelikle hoşgeldin, beğendiğine sevindim, e o zaman haydi bonbon yapalım :)

cahidecim sağolasın, sana kalmadı ama yaparım ne olacak sen iste yeter ki :)

aleyna dedi ki...

elinize sağlık benim oğluşda bayılır.yapayım bende yakın zamanda

sarmaşık dedi ki...

mmm ne güzel görünğyor bu bonbonlar, ben de bir sefer kalmış keklerle denemiştim ondan beridir hiç yapmadım iyi oldu aklıma geldiği sağolasın :)
ellerine sağlık Ümmühan :)

ümmühan dedi ki...

teşekkür ederim Aleyna, oğluşuna şimdiden afiyet olsun :)

Handenurcum evet kek ile de yapıldığını duymuştum ama hiç denemedm, bir ara deneyeyim onu da.
Sevgiler...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bende hoooop agzima atsam birtane?:) Fena olmaz yani!

Ellerine saglik.

ümmühan dedi ki...

:) düşbahçesi afiyet bal şeker olsun