19 Şubat 2010 Cuma

MİMLENDİM :)

Sevgili Handenur beni mimlemiş, bu da ikinci MİMim oldu sağolsun :) Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili sorular var, ben de dünyadaki ilk 18 yılıma istinaden soruları cevapladım :)

1. Sizi mimleyen kişinin linkini verin
2. Çocukluğunuzda anne ve babanızla (yada aile büyükleri) yaptığınız ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay veya bir aktivite...ve hangi yönünüze katkısı oldu?
  •  Ailemle olduğum her anın bende olumlu katkısı var diye düşünüyorum. Onları çok seviyorum.
3. Çocukken oynamayı en sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı neydi?
  •  Ben evcilik oynamayı çok severdim :) En sevdiğim oyuncaklarım da mutfak takımımdı, yeşil bir tencerem vardı, kırmızı fincanlarım.
4. Çocukluğunuz veya ilk gençliğinizle ilgili keşke daha farklı olsaydı dediğiniz bir durum?
  •  Liseden sonra üniversite seçimimi daha farklı yapmalıydım diye düşünüyorum şimdi.
5. Sokakta oynar mıydınız? Neler oynardınız?

  • Ben sokakta oynamayı pek sevmezdim, sokağa çıktığımda da 2 samimi arkadaşım vardı onlarla çekirdek alıp gezerdik.
6. Çocukluk veya ilk gençlikle ilgili iyiki böyle olmuş dediğiniz bir olay?

  • İlkokuldan sonra İHL'ye gitme konusunda epeyce düşünmüştüm, ailem de kararı bana bırakmıştı, çevrem de pek tasvip etmiyordu. Sonunda ben de kararımı o yönde verdim. İyi ki de gitmişim. Şimdi 6 sene aynı sırayı paylaştığım 16 senelik dostum, kankim :) var. Sümeyye var :) ve daha adını sayamadığım bir sürü değerli arkadaşım :) Ama dedem hala oraya gitmeseydi doktor olurdu der :) O'nun içinde ukde kaldı galiba :)
7. Varsa çocukluk dönemine ait bugünü etkileyen bir olay veya anı...

  • Evde yalnız kaldığım bi gün, çok işgüzarım ya, babamdan öğrendiğim yöntemlerle sobayı tutuşturmaya kalkmıştım :) Bugünümü etkilemedi ama bugün görünce yanık izini hala o günü hatırlayabiliyorum :)
Ben de Sümeyye'yi, Rumma'yı, Cahide'yi,  Birsen'i mimleyeyim bari :) Sevgiler...

12 yorum:

kirazzade dedi ki...

Anaaaaa kızım ben nasıl cevaplayacam bu sorularııı :)

sarmaşık dedi ki...

Ayy yanık kötü olmuş ama küçük bir izle kurtulmuşsan Allah korumuş yine. Güzel cevaplar hepsi de :)

CAHİDE dedi ki...

Ayy Ümmühan çocukken yaptığımız çamurdan evler geldi aklıma.Pek duygulandım:(
bazen özlüyorum o günleri.Sorunsuz,sorumsuz...

ümmühan dedi ki...

kirazım cevaplarsın endişelenme, çok zevkli :)

sağol Handenur, yanık izim küçük, gerçekten Allah korumuş

Cahidecim gerçekten düşününce eskiyi, zaman ne çabuk geçmiş, eskiden çamurdan evlerin vardı şimdi gerçek bir evin :)

rumma dedi ki...

Canım sağolasın mim için , dikkat ettiysen fazla kişisel bilgiler vermiyorum blogda bu yüzden mimler beni zorluyor..:(

Beni mazur görürsün sevinirim, sevgiler

ümmühan dedi ki...

sen bilirsin rumma teklif var ısrar yok :)

rumma dedi ki...

Canım kırılmadın dimi..:(

Sevdiğim insanları kırmaktan çok korkarım...
Tamamiyle kişisel nedenlerden dolayı
mimlerden mahrum kalıyorum.

sevgiler

ümmühan dedi ki...

ne demek canm ,ne olacak hiç önemli değil, böyle şeylere takılmam merak etme, öpüyorum

KANKİM dedi ki...

Gerçekten de 16 yıl olmuş biz tanışalı, bazen dönüp arkaya bakmak gerekiyor galiba. İyiki de tanıştırmış bizi Rabbim dimi Kankim, bugün dersde müslüman kardeşini Allah için sevmek bahsi var dı,ben de seni Allah için seviyorum ve tontişini de:)) bi de kucaklamak geldi seni içimden ama o da görüşünce inş. Hayırlı Kandiller...

ümmühan dedi ki...

Ben de seni çooook seviyorum kankim, Allah razı olsun duygulandırdın beni şimdi, çok şükür senin gibi bi kardeşim var

kirazzade dedi ki...

Aaaa kıskandım ama beeeennnn ühüüüü :(

ümmühan dedi ki...

kıskanmazsııınnn, seni de seviyorum :) çoook :)