7 Ekim 2009 Çarşamba

BROKOLİ SALATASI

Uzun zamandan beri yeni tarifler ekleyemedim. Bunun tek suçlusu ailemizin yeni üyesi biricik oğlumuz Selim :) Suçlu diyorum ama şu küçük, masum, sevimli şeyi suçlamaya gönül el vermiyor.
Gidişim sessiz ama dönüşüm muhteşem oldu diyerek yeni tarifim brokoli salatası ile sezonu açıyorum, herkese afiyet olsun, Allah ağzınızın tadını bozmasın...

MALZEMELER
500 gr. brokoli
1 adet havuç
1 adet salatalık

SOS İÇİN
4 kaşık yoğurt
4 kaşık mayonez
2 diş sarımsak
Biraz zeytinyağı
1 limon suyu
1 çay kaşığı nane
Tuz
YAPILIŞI
Brokoliyi doğrayıp suda haşlayın, servis tabağının kenarlarına dizin.
Havucu ve salatalığı rendeleyin, brokolilerin ortasına yerleştirin.
Sos malzemelerini karıştırıp salatanızın üzerine gezdirin. AFİYET OLSUN:)

5 yorum:

Sümeyye dedi ki...

Oyyyy Sümeyye teyzesi yesin o yakışıklıyı:) Senden de yeni tarifleri dört gözle bekliyoruz ümmühancım. Çok tembellik yaptın bu ara:)

rumma dedi ki...

Harika görünüyor gerçekten ,ortasına havuç eklemek dahiyane bir fikir, aslında havucuda hafifçe öldürsek tavada..:)

ellerinize sağlık ,sevgiler

ümmühan dedi ki...

teşekkür ederim güzel yorumlarınız için
sevgili rumma, evet havucu yağla biraz öldürürsek daha lezzetli olabilir,sevgiler

rumma dedi ki...

Canım nihayet denedim salatanı harika cidden..sevgiler

ümmühan dedi ki...

afiyet olsun canm, ellerine sağlık, ne güzel tariflerimin denenip de beğenilmesi, çok mutlu oldum şimdi :)